Snart är det dax och jag är i fas 😀

Precis inkommen från en rask prommis med twinsen. Svetten rinner och hjärtat bankar. Inga dåliga backar vi har här i Ljungskile, phuuu!! Bra motion blir det i allafall 😉 jobbar på att inte bli så stressad när båda kör igång och skriker i vagnen. Jag kan ju inte bära en av dom och köra tunga vagnen samtidigt. Bara att bita ihop och knalla vidare. Givetvis kommer det nån pratsjuk tant som ska fråga ut en hur det går och titta ner i vagnen. Bara för att man har tvillingar har alla rätt att dyka ner i vagnen? Nej! Jag har inte tid att bli stoppad överallt 😉 Man kan säga att man har att göra med 2 bebbar 😀 Nu är vi inne hur som helst och Vincent äter en flaska välling, han är så matfrisk så det är inte klokt. Min Goa kille ❤ Erik är och handlar det sista nu. Jag dukade igår kväll och som sagt, sen kommer tjejerna och hjälper mig med det sista…
Lite piggare idag. La mig med Vilja igen i morse. Gud vad skönt. Sov till halv tio. Sällan varit så trött som när jag steg upp i morse. Tack Vilja för att du ville somna om 😉
Vi hörs säkert ikväll igen,

Kraaaam på er!

20121123-130521.jpg
Utvilade tjejer

20121123-130632.jpg
Granen är här och det grejas för fullt inför advent 🙂

20121123-130814.jpg
I morgon döps vi ❤