Det har kommit post! 😀 Födelsedagskort till mig och Erik! Slant och lotter 😀 Tack snälla farmor, farfar, Hjördis och Plingan!! Vad ni är omtänksamma!!! ❤
Dagen har varit bra. Jag blev väckt på sängen av Erik med frukost och kaffe<3 sen har jag jobbat hela dagen till sju och därefter storhandlat! 😀 Ingen lyx och flärd här inte hehe 😉
Men, jag fick en grodbakelse på jobbet. Gud så gött det var! 🙂
I morgon ska vi ha hit vänner på lite after work. Vin och snittar. Så kul att hitta tillfällen att kul att ses.

Igår var vi på BVC. Nu tog dom Viljas onda mage på allvar! Fr.o.m. Idag så ska vi köra laktosfritt i två veckor. Stackars sessan. Hon har så mycket gaser. Efter det borde vi väl kanske få något svar på vad det kan vara?! Fortsättning följer… Vi hoppas sessan får må bra i framtiden hela vägen ut ❤ Dagis går bra nu. Vilja har gjort framsteg. Vincent stormtrivs och charmar alla 😀

Sov gott alla underbara, varm kram från mig

IMG_3873.JPG

IMG_3863.JPG

IMG_3845.JPG

IMG_3860.JPG