Godkväll 🙂

Vi kom iväg till sångstunden i morse. Det var supermysigt. Sen är det fullt race för mig som har 2 i samma ålder och som dessutom är trötta för dom brukar sova då. Men jag är nöjd. Vi tyckte om det 🙂

20131021-213009.jpg
Vincent var med när det gjordes luftballongen mot slutet. Jag och Vilja tittade på en bit ifrån. Hon blev jätterädd för tyget som fladdrade.

20131021-213217.jpg

Idag var det dags för vägning och mätning. Startade för 3 veckor sen. Vikten då 61,7. Idag 59,4 😀
Höftmått: 90 cm. Idag 87 cm 😀
Det händer grejer!!! Visst är det lite snålt på fastedagarna. Men resten av veckan äter jag ändå precis som vanligt och det slinker ner lite gott då och då 😉
Så på 3 veckor 2,3 kilo! Jag är nöjd 🙂

Ikväll har jag och Madde varit på gymet. Kände mig seg idag. Men vi hade kul och kämpade på. Nu sitter jag i soffan med min nya ziperall. Vad är det tänker ni? Jo, det är en jättebebisdräkt för vuxna!

20131021-213902.jpg
Vad tycks? 🙂 Jag berättade för Erik att jag önskade mig en sån i julklapp. Vips så hade jag paket idag. Gud så glad jag blev!!! Skillnaden på denna och en jumpsuit är att denna är tajt på höften och smal i benen. Så mycket skönare än att det hänger och slänger och känns som jag har blöja hehe. Jag stormtrivs.

Sov så gott ❤ Alla ni uppe i norr. Vi saknar er!! Stor varm kraaaam

20131021-214231.jpg
Så här såg dom ut efter middagsluren i eftermiddags dom små grynen. ❤