Heeej 🙂

Nu banne mig har vår lilla gumma börjat att ta några steg 🙂 Jippie!!! Jag har filmat men kan inte lägga upp filmer på bloggen tyvärr.

20140114-211145.jpg

20140114-211217.jpg
Hon har tränat flitigt genom att knata runt soffan, släppa taget för att ta sig till andra sidan. Så duktig 🙂 Nu är gåstolar ett minne blott ( vi får ha våra hälar ifred med 🙂 )

Idag, eller inatt kom snön! Så mycket snö. Det har hållt på hela dagen. Jag tog mig ut med twinsen på förmiddagen för att skotta och ta en liten prommis. Men oj, vad arg Vincent blev. Det får inte blåsa eller snöa i hans ansikte. Han får panik den lilla stackaren 😦 Vi skottade lite sen fick vi gå in igen. Men här var en liten tjej som tyckte om att sitta i snön 😀

20140114-211641.jpg

20140114-211706.jpg
Som om inte blåsten var nog. Vincent slet av sig vanten hela tiden och blev ledsen för att handen blev kall. Idag har det inte varit Vincents dag 😉

Bröllopsplanerna pågår för fullt i lugnt tempo 🙂 Vi hade ju som förhoppning att stå vid havet och viga oss. Men verkligheten är ju den att det kan hällregna. Vi har 2 små barn och vi har tänkt hit och dit. Nu har vi bestämt att gifta oss i Ljungs gamla kyrka som är från 1100 – talet. Den är renoverad och så söt och så fin. Jag får en sån feeling bara jag kommer nära den ❤ Det kommer bli bra, jag känner så starkt för den.

Nu ska vi sitta ihop i soffan en stund och mysa jag och min blivande 😉

Puss och Kraaam