IMG_3742.JPG

IMG_3736.JPG

IMG_3749.JPG

IMG_3750.PNG
Två år har gått så fort. Våra små… 😀 Gud vad jag älskar dessa små. Vilja har ö drar dig så. Blivit framåt, sprallig och showar gärna. Igår var hon på topp och spexade inför alla 😀 Vincent är vi så vana vid att han är så uppåt och lätt. Det värmde så att det gick så bra med allt folk igår. Vi hade vi kalas för mina vänner och några av deras barn. Det blev så lyckat! Mycket fina presenter och twinsen var på topp som sagt 😀

Farmor & farfar! Tusen tack för era bidrag till presenter! Det kunde inte ha kommit lägligare. Nya gummistövlar och regnställ till till dagis. Kanon! ❤ Vi är så tacksamma och ni är så generösa. Puss på er!

Dagis funkar lite upp & ner. Vilja äter inget och det är kanske inte hennes grej än så länge… Känns jobbigt och hur kan man koppla av på jobbet innerst inne när man vet att läget är sådär med henne?… Men det kommer väl hoppas jag. Vincent äter bra där och skippar tydligen middagsluren och stupar i säng tidigt hemma. Han har hela tiden varit lite mer kavat och mogen för det. I det stora hela är det ju ändå bra måste jag säga. Dom är hyfsat glada när jag lämnar dom so far ❤

I morgon är det lite trevligheter med jobbet hemma hos vår chef. Ska bli trevligt. Slutar med lite bilder från dagarna dom gått.
Puss & Kram

IMG_3681.JPG

IMG_3664.JPG

IMG_3685.JPG

IMG_3678.JPG

IMG_3720.JPG

IMG_3689.JPG

IMG_3712.JPG

IMG_3707.JPG