Hej,
Har ni med regn och rusk? 🙂 Här vräker verkligen regnet ner idag. Trots det pågår andra veckan på inskolningen. Det går bra. Förra veckan fick jag åka hem med en ledsen Vilja framåt elva snåret. Då var energin slut och hon var väldigt skeptisk till mat och vatten. Jag förstår att energin tar slut när man äter dåligt. Vem orkar jobba utan lunch? Denna veckan går det mycket bättre 😀 Idag har vi varit med en timma sen lämnat dom och varit hemma och avvaktat. Allt hade gått kanon. Vincent hade mumsat och ätit och varit glad (för det mesta 😉 ) Han är i ett riktigt två års trots. Men annars så… Vilja hade ätit lite banan o druckit vatten och nynnat och sjungit. Alltid något 😉 På torsdag och fredag lämnar vi direkt i dörren och är inte med nånting. Nästa vecka börjar jag jobba.

IMG_3580.JPG

IMG_3576.JPG
Bilder från dagis 🙂
Det känns säkert värre för mig än barnen om jag ska vara ärlig 😦 Jag har inte hängt med. Det har varit så hysteriskt mycket att göra med tvillingar från start. Chock blandat med dubbel glädje. Oändlig kärlek mixat med rädsla att jag började om med så stora barn. Känslomänniska som jag är så tillåter jag mig gå igenom alla känslorna och har faktiskt gråtit en del för att bara släppa ut allt. Men jag är glad. Det är en ny start och en glädje att få vara tillbaka i mitt liv igen. Få jobba och vara Madde igen. Allt har sin tid och sin plats ❤

Vi har klippt Vincent som ni ser. Inte allt men mycket. Jag har klippt han själv några ggr med. Men med den här kalufsen fick det bli frissan denna gång 😀

IMG_3548.JPG

IMG_3560.JPG

Ikväll är det dags för min träning body balance igen. Skönt! Har hållt träningen igång hela sommaren med joggning och yoga. Erik har cyklat i skogen och slankat till sig 🙂
Vi har månat om att fylla på våra energiförråd.
I helgen hade jag tagit semester. Kände att vi behövde vara tillsammans hela familjen. Vi åkte till mormor och morfar i söndags. Vilja har varit livrädd för mormor alltid 😀 Men nu så, äntligen har det lossnat och hon kände sig glad och älskade djuren som finns där. Finns både vovve och katter. Djuren älskade henne med. Dom var runt henne hela tiden. Vincent njöt och grejade med allt möjligt.

IMG_3603.JPG

IMG_3597.JPG

IMG_3605.JPG

IMG_3599.JPG

Ha det så bra allihop så länge ❤

Avslutar med en bild på min syster Jane som fyllde 40 år igår 🙂
Grattis kära du

IMG_3610.PNG
Fina Jane